ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    צו הרחקה מהבית

    צו הרחקה מהבית אצל משרד עורכי דין צבי אמיתי

    אלימות בתוך הבית היא תופעה חמורה במיוחד: דווקא במקום שבו האדם אמור להרגיש מוגן לחלוטין הוא חווה פגיעה פיזית, ומעבר לכך כל עולמו מתערער. החוק מספק לכל אדם אמצעי הגנה מפני אלימות בתוך הבית, ובפרט ניתן לבקש צו הרחקה כנגד הגורם התוקפן (בין אם זה גבר שמכה את אשתו, אישה שמתנהלת באלימות כלפי בעלה, ילד שמתעלל בהוריו או הורה שמכה ילד). חשוב לציין כי במקרים של אלימות נפשית הסיכוי להוצאת צו הרחקה מהבית אינו גבוה, ואילו במקרים של אלימות גופנית נלקחים בחשבון קריטריונים רבים ולכן חשוב להיעזר בעורך דין מנוסה. עו"ד צבי אמיתי כבר סייע לאנשים רבים בשעת מצוקה באמצעות נקיטת כל הצעדים הנחוצים על-מנת שבית המשפט ייתן את צו ההרחקה ההכרחי.

    הקריטריונים להוצאת צו הרחקה מהבית

    • סכנה ממשית – בתי המשפט נוטים להוציא צו הרחקה רק כשישנה סכנה מידית ומוחשית.
    • חומרת מעשי האלימות – ככל שהתבצעו תקיפות חמורות יותר, כך גדל הסיכוי להרחקת האדם האלים מביתו.
    • תדירות מעשי האלימות – במקרים רבים בתי המשפט ירחיקו אדם מהבית רק אם הוא חזר על ההתנהגות הפוגענית מספר פעמים.
    • מאפיינים שונים הקשורים לגורם התוקף – ובפרט הפרעות נפשיות ונגישות לנשק.
    • מצב קורבן האלימות – מצב נפשי חמור עקב התוקפנות והפחד שהמצב יסלים מהווה שיקול משמעותי בהחלטת בית המשפט בבקשות צווי הרחקה.

    זמינות מידית ופעולה נחושה

    כשישנה סכנה מוחשית ומידית, נדרשת גם פעולה מידית. בהתאם מספק עו"ד צבי אמיתי שירות זה בזמינות גבוהה מאוד ומתוך מודעות לרגישות המצב ולנחיצות הנחישות בכל פעולה ופעולה. מאפיין נוסף של העזרה שמושיט עו"ד אמיתי במקרים אלה הוא רגישות מרבית, שגם היא הכרחית לנוכח הסיטואציה. חשוב להדגיש כי צו הרחקה מהבית הוא אחד מתוך שורת סעדים שמקנה החוק לקורבנות אלימות במשפחה, ובזכות הניסיון הרב שצבר מסייע עו"ד אמיתי לממש את כל הסעדים הרלוונטיים בהתאם לנסיבות המקרה. עוד כדאי לדעת שהפרת צו הרחקה הינה עבירה פלילית שמובילה במקרים רבים להגשת כתב אישום ולמעצר, וגם בכך ניתן להיעזר בידע רחב ההיקף של עו"ד אמיתי.

    צו הרחקה מהבית

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן