ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין צוואות וירושות

    צבי אמיתי – עורך דין צוואות וירושות מומחה

    עורך דין צוואות וירושות הוא איש מקצוע בעל חשיבות רבה במגוון רחב של מצבים. מאחר שמדובר במקרים שהם גם מורכבים מבחינה משפטית וגם רגישים מבחינה משפחתית, חשוב למצוא איש מקצוע שמתאפיין גם באישיות מתאימה. צוואות וירושות הוא אחד מתחומי המומחיות של עו"ד צבי אמיתי, שמספק מגוון רחב של שירותים משפטיים רלוונטיים מתוך יושרה מוחלטת ואחריות מלאה.

    אילו פעולות חשוב להפקיד בידי עורך דין צוואות וירושות?

    • עריכת צוואה – על-מנת שהמסמך שנועד להסדיר את חלוקת הנכסים לאחר המוות יהיה מדויק, ובנוסף אי אפשר יהיה לערער עליו, נדרש ניסוח מוקפד במיוחד. רק עורך דין עם מומחיות בצוואות וירושות יכול להבטיח וגם לקיים ניסוח שכזה.
    • הגשת התנגדות לקיום צוואה – כשישנו חשד שהצוואה לא משקפת את רצונו האמיתי של המנוח, הפרוצדורה המשפטית הרלוונטית היא התנגדות למתן צו קיום צוואה. בין המקרים הנפוצים: מצבו המנטלי או הנפשי של עורך הצוואה בעת כתיבתה, השפעה לא הוגנת של אחד האנשים המוזכרים בצוואה ואף איומים מצידו כלפי המצווה, מעורבות של אדם אשר צפוי ליהנות מהצוואה בעריכתה (לרבות נוכחות לצד המצווה בזמן כתיבת המסמך), וכן פגמים כלליים. בית המשפט מצפה להוכחות משכנעות ולכן חשוב לפנות לעורך דין מיומן מאוד.
    • בקשה לתיקון צו ירושה – בקשה אשר מוגשת בטרם הוצא צו שכזה. כל אדם שרואה את עצמו נפגע מצו ירושה שעומד להיות מוצא רשאי להגיש בקשה זו – לדוגמה, נושה של אחד היורשים או של המוריש.
    • הגשת בקשה לביטול צו ירושה – בקשה אשר מוגשת לאחר הוצאת הצו, למשל עקב מציאת צוואה שמייתרת את צו הירושה.
      רגישות ונחישות

    עורך דין צוואות וירושות נדרש כאמור הן לרגישות והן לנחישות. שתי תכונות אלה מאפיינות את עו"ד צבי אמיתי ועל כן גם את השירותים שהוא מספק לכל מי שזקוק או זקוקה לעזרה בנושאים אלה. בנוסף מקפיד עו"ד אמיתי על מתן מענה ברור לכל שאלה, עם הסברים מפורטים בגובה העיניים, כך שכל אדם יוכל לדעת בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניו בכל תרחיש הנוגע לצוואה או ירושה.

    עורך דין צוואות וירושות

    מה היא צוואה?

    צוואה הינו מסמך משפטי ודתי המקנה זכות לכל אדם לקבוע עוד בחייו מי יירש את רכושו לאחר לכתו לבית עולמו.

    לרוב בני אדם מעוניינים להחליט לאן רכושם יעבור לאחר פטירתם, ומשכך ישנה חשיבות גדולה בעריכת צוואה ואף לקבוע בצוואה כמה ובאיזה חלק יקבל כל יורש, ובהעדר צוואה שכזו הרי שרכושו של האדם יחולק בין היורשים על פי חוק הירושה על אף שלעיתים אינו היה תואם הוא את רצונו של הנפטר/ת.

    עריכת הצוואה אינה קשורה כלל בגיל או בכמות הנכסים אותו צבר עושה הצוואה, מאחר ואין אדם יודע מטבעו של עולם מתי יומו להיקרות לבית עולמו ומה ילד יום.

    החשיבות בעריכת צוואה לעיתים הינה גדולה מאוד ובמיוחד כאשר מרבית הסכסוכים בתחום זה מתרחשים בין בני משפחה אחת, כאשר עומק הסכסוך ומורכבותו עלול להעיב על היחסים בין בני המשפחה לאורך שנים רבות כאשר אין צוואה תקפה.

    צוואה בעת הליכי הגירושין

    בעת הליכי הגירושין מומלץ לערוך צוואה או לשנות את נוסח הצוואה הקודמת במידה ויש כזאת, מאחר ובמידה ולא יעשה כן הרי שגם בעת מהלך הגירושין היה ואחד הצדדים ילך לבית עולמו הרי שהצד השני יזכה בקבלת חלקו מהירושה על אף שמן הסתם אין זה היה תואם את רצונו של הנפטר/ת.

    צוואות וירושות לידועים בציבור

    צוואות בין זוגות הידועים בציבור הטעונים להוכחה כידועים בציבור בניגוד לנישואין, מומלץ לערוך צוואה המונה את בן/בת הזוג כיורשים. כ”כ אם למי מהצדדים ישנם ילדים שלהם הוא מבקש להותיר את רכושו אזי החשיבות בעריכת הצוואה גדולה יותר זאת בשל חזקת הלכת השיתוף החלה אף על זוגות ידועים בציבור, שכאשר יוכח סטטוס זה היה זכאי הוא לרשת מרכושו של בן/בת הזוג.

    במידה ויש לעורכי הצוואה ילדים קטינים, חשוב לא פחות כי יש למנות בצוואה נאמן כדי שהוא זה שיחלוק את הרכוש מן העזבון בין הקטינים לאחר שיגיעו הם לבגרותם, והוא זה שיקבל את ההחלטות בכל הנוגע לעיזבונו של המוריש, ובמידה ולא יעשה כן הרי שבאופן אוטומטי ההורה השני שהוא בעצם האפוטרופוס הטבעי של הקטינים הוא זה שיהיה אחראי הבלעדי על כל רכושו של הנפטר.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן