ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסכם שלום בית

    הסכם שלום בית אצל צבי אמיתי משרד עורכי דין

    כאשר שני הצדדים עדין מסופקים להמשך דרכם בחיי הנישואין ניתן ליצור ביניהם “הסכם שלום בית לחילופין גירושין” ובכך הסכם זה מאפשר להם לתת הזדמנות נוספת ולנסות לשקם את שלום הבית תוך ידיעה כי אם במידה וההליך לא יוצלח, התגרשו הם ע”פ תנאי ההסכם עליו חתמו.

    במסגרת ההסכם יש להגדיר את התנאים והפעולות שעל כל אחד מהצדדים לעשות למען מטרת שיקום הקשר תוך הגדרת תקופת זמן, ותוך הגדות ברורות בכל הנוגע לעניינים הכלכליים כגון רכוש , מזונות וכו’, ובחלקו השני של ההסכם שהינו לחילופין יש להתייחס לתנאי ההסכם במידה ובסופו של דבר יחליטו הצדדים להתגרש.

    לסיכום: כאשר הנכם מרגישים כי הנישואין שלכם עלו על סרטון וכי הנכם במצב בו אינכם יודעים הכיצד לפעול הרי שהמפתח להצלחה בהליכי גירושין הוא להתנהל בחכמה ובתכנון מוקדם תוך מחשבה מושכלת.

    עו"ד צבי אמיתי מתמחה בדיני משפחה , תוך הכרה במתן יחס אישי, ובנתינת מענה מידי לכל בעיה ופנייה באופן מיידי.

    הסכם שלום בית לחלופין גירושין

    מדובר בהסכם המורכב משני חלקים, כאשר הסכם זה נעשה במידה והצדדים אינם בטוחים עדין להמשך דרכם בחיי הנישואין ורוצים הם לתת לחיי הזוגיות צאנס’ נוסף, אך יחד עם זאת עולים חששות הן כלכליות והן לגבי התא המשפחתי, משכך המצב האידאלי ביותר הינו לערוך הסכם שלום בית לחילופין גירושין ובכך הסכם זה מאפשר לצדדים ליתן הזדמנות נוספת לנסות לשקם את שלום הבית, תוך ידיעה כי אם במידה וההליך לא יוצלח התגרשו הם ע”פ תנאי ההסכם עליו חתמו.

    במסגרת ההסכם יש להגדיר את התנאים והפעולות שעל כל אחד מהצדדים לעשות למען מטרת שיקום הקשר תוך הגדרת תקופת זמן, ותוך הגדות ברורות בכל הנוגע לעניינים הכלכליים, רכוש, מזונות וכו’, ובחלקו השני של ההסכם שהינו לחילופין, יש להתייחס לתנאי ההסכם במידה ובסופו של דבר יחליטו הצדדים להתגרש.

    יתרון של הסכם זה בכך ששני הצדדים מקבלים ניסיון נוסף לשיקום הבית עבורם ועבור בני משפחתם, והיתרון הנוסף כי יש בידם כבר הסכם גירושין שעליו חתמו הצדדים שיודעים הם מה הם תנאיו של ההסכם.

    הסכם שלום בית

    הסכם שלום בית

    זוגיות טובה ויציבה מבוססת על אהבה אבל גם על שורה ארוכה של הסדרים הנוגעים לניהול החיים המשותפים. ברוב המקרים ההסדרים הם תוצר של הסכמות שבעל-פה, או פשוט הרגלים שנוצרו עם הזמן, אבל כשהיחסים עולים על שרטון, מומלץ לעגן בהסכם כתוב את כל הפרטים לגבי התנהלות הזוגיות. זוהי המהות של הסכם שלום בית: כשבני זוג שוקלים להתגרש, ומצד שני מעוניינים לבצע ניסיון אמיתי לשקם את התא המשפחתי, ניתן לחתום על הסכם שבו שני בני הזוג מתחייבים להתנהל בדרך שתוביל לחיים נעימים ומספקים עבורם. עו"ד צבי אמיתי אמון על ניסוח הסכמי שלום בית מדויקים ומועילים במיוחד, על בסיס קשב מלא ללקוחותיו.

    הסעיפים החשובים במסגרת הסכם שלום בית

    * הסדרת כל הנושאים השנויים במחלוקת – התייחסות מפורטת ומדויקת לכל הסוגיות שמערערות את הזוגיות: למשל, כמה פעמים בחודש יצאו בני הזוג לבילוי משותף, איך יתנהלו ביקורים אצל קרובי משפחה, חלוקת מטלות הבית, התחייבות לאי בגידה מצד שני הצדדים (לרבות סנקציות על הפרת סעיף זה) ועוד.
    * הסדרת הפרידה – הסכם שלום הבית נחתם כאמור מתוך ידיעה מפוכחת כי ייתכן שגם מאמץ זה לא יניב את הפירות הרצויים, ובסופו של דבר בני הזוג יבחרו להיפרד. בהתאם ההסכם מסדיר גם את הגירושין, בתקווה כמובן שלא יהיה צורך בסעיף זה. בכל מקרה נדרשת התייחסות מפורטת לכל הנושאים הרלוונטיים לפרידה ובמיוחד זמני שהות, מזונות וחלוקת הרכוש.
    * פיצוי – בחלק מהמקרים נכלל בהסכם שלום הבית סעיף המגדיר פיצוי במצב שבו אחד הצדדים הפר את ההסכם ובכך הוביל לגירושין.
    * אישור בית משפט – בדיוק כמו חוזים אחרים, הסכמי שלום בית תקפים מרגע ששני הצדדים חותמים עליהם בנוכחות עורך דין. אישור של בית דין רבני או בית משפט לענייני משפחה מקנה להסכם מעמד של פסק דין.

    מצב Win-Win אמיתי

    הסכם שלום בית מייצר למעשה מצב Win-Win: אם שני בני הזוג נצמדים לכללים שהם עצמם ביקשו ועורך הדין ניסח אותם עבורם, יושג שלום בית והתא המשפחתי לא יתפרק. אם הניסיון ייכשל, יש כבר הסכם גירושין מוכן, כך שהפרידה תושלם בזמן קצר וללא עימותים שעלולים לגבות מחיר יקר. עו"ד צבי אמיתי מספק שירות זה על בסיס הניסיון רחב ההיקף שצבר, ומתוך מחויבות אמיתית לעזור למי שהגיעו לצומת משמעותית בחיים וזקוקים לסיוע.

    הסכם שלום בית

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן