ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לענייני משפחה ברמת גן

    אינטראקציות בין בני אדם, ובפרט בתוך משפחה או בין בני זוג, עשויות להיות מורכבות מאוד. בלא מעט מקרים יש ניגודי אינטרסים ולפעמים נדרשת מעורבות של בית משפט לעניין משפחה או בית דין רבני כדי להכריע במחלוקות. במצב כזה כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה, איש מקצוע מנוסה בתחום זה יכול לסייע גם ללא מעורבות ערכאות שיפוטיות. עו"ד צבי אמיתי הוא עורך דין לענייני משפחה ברמת גן, מומחה לדיני משפחה שפועל מתוך מחויבות אמיתית למצוא את הפתרון המיטבי בכל תרחיש.

    באילו מקרים חשוב במיוחד למצוא עורך דין לענייני משפחה ברמת גן?

    • גירושין קשים – עורך דין מיומן יצליח למצוא פתרונות גם למצבים מורכבים, בין אם דרך גישור ובין אם דרך ערכאה משפטית מתאימה.
    • גניבת זרע – מקרים קשים מאוד להוכחה עקב הנסיבות. יחד עם זאת עורך דין מיומן יכול לסייע לגבר שמרגיש מרומה.
    • הסכם ממון – על-מנת שההסכם יבטיח את כל האינטרסים החשובים לשני בני הזוג, חשוב להפקיד את מלאכת עריכת ההסכם בידיים מקצועיות מאוד.
    • חטיפת ילד ע"י אחד ההורים – הכוונה היא למקרה שבו אחד ההורים מחליט על דעת עצמו לקחת את הילדים למדינה זרה, למרות התנגדות ההורה השני. במקרים אלה דורש בית המשפט הוכחות משכנעות כי מרכז החיים של הילדים הוא במדינה שממנה נלקחו, ולכן חשוב למצוא עורך דין לענייני משפחה ברמת גן שהוא מנוסה מאוד בטיפול בתיקים מורכבים אלה.

    ניסיון, אחריות ונחישות

    הנושאים שבהם מטפל עורך דין לענייני משפחה ברמת גן נוגעים בליבת החיים ומשפיעים גם על היומיום וגם על הפן הרגשי. עו"ד צבי אמיתי מודע לכך היטב אחרי שנים רבות בתחום ומתנהל בהתאם ברגישות רבה אבל גם בנחישות. מרכיבים מהותיים אחרים בכל שירות שמספק עו"ד אמיתי הם אחריות, יסודיות וגם זמינות – כדי שכל לקוח וכל לקוחה ידעו שהם לא לבד ושיש מי שפועל עבורם ומחויב למענם. בחלק מהמקרים, כשהדבר מתאפשר, יתבצע הליך גישור שחוסך זמן יקר וטרחה מרובה, ומוביל לפתרון מיטבי עבור כל המעורבים.

    עורך דין לענייני משפחה ברמת גן

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן