ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסכם הורות משותפת

    במידה וזוגות הינם רוצים להביא ילדים לעולם מחוץ למסגרת נישואין, לשם כך התפתח הסכם הורות משותפת המסדיר את העניין, הסכם זה יכול והיווצר בין משפחות חד הוריות, חד מיניות, גידול ילדים ללא קשר זוגי, או בין בני זוג הידועים בציבור המגדלים יחד ילדים וכד’.

    בתחילת התהליך של הבאת ילד לעולם בהורות משותפת, עורכים הצדדים הסכם הורות משותפת, זהו מסמך משפטי בו מסדירים הם את התנאים והכללים בהם יגדלו את הילד.

    על ההסכם להיות מנוסח באופן ברור ומקיף על מנת לאפשר לצדדים ביטחון וודאות בהליך.

    על ההסכם לכלול זכויות וחובות של כל אחד מן ההורים כלפי הילד, יחד ולחוד, מאחר והיחסים של ההורים אינם מצויים במסגרת ברורה מבחינה חוקית, ומשכך יש את הצורך בהסכם בכתב אשר יתאם ציפיות בין הצדדים באופן מקסימלי ביותר, וככל שההסכם יהיה מנוסח טוב יותר, בכוחו להקל על הצדדים בעתיד ולמנוע מחלוקות מורכבות.

    בהסכם, ההורים למעשה חוזים את העתיד ולכן הוא צריך להיות מקיף ולכלול כמה שיותר סוגיות הנוגעות להבאת הילד לעולם ולגידולו, כגון מזונות משמורת הסדרי ראיה וכו’, ועל ההסכם להיות פותח בתחילתו בהצהרה של ההורים על כך שהם אינם מנהלים מערכת זוגית כלשהי וכי ההתקשרות ביניהם במסגרת ההסכם נעשתה לצורך הבאת הילד לעולם במשותף.

    לסיכום: לניסוח הסכמים אלו , בצורה המיטבית ביתר ישנן יתרון גדול לשני בני הזוג ומשכך חשוב לפנות לעורך דין מקצועי בתחום דיני המשפחה דווקא.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן