ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ייפוי כוח מתמשך

    יפוי כח מתמשך

    ייפוי כוח מתמשך מעמיד במרכז את רצון האדם והאוטונומיה האישית שלו כאשר מבעוד מועד יכול הוא לקבוע את גורלו, הן ביחס לגופו והן ביחס לרכושו, ויוצר מצב של וודאות לגבי העתיד בעת שהינו צלול בדעתו מבלי שאחרים יעשו זאת עבורו כאשר יקלע חלילה ולא יוכל עוד לקבל החלטות באופן עצמאי.

    עד תיקון זה, הכרנו אך ורק את מסמך הצוואה במסגרתה יכול אדם לצוות מה יעשה ברכושו רק לאחר מותו. אך ראה המחוקק במסגרת תיקון 18 מתאריך 4/17 לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות לקבוע כי כל אדם מעל גיל 18 זכאי לערוך ייפוי כוח מתמשך, במסגרתו יקבע מהן העדפותיו האישיות לגבי גופו ורכושו, במידה ויקלע למצב בו כבר לא יוכל להביע את רצונותיו.

    ייפוי כוח מתמשך, הינו צובר תאוצה לאור העובדה בו אנו יכולים למנות אדם או מספר אנשים שיקבלו את ההחלטות בשבילנו בעת חלילה לא נהיה כשירים לעשות כך בעצמינו בגלל בעיה רפואית או מנטלית ובכך לקבוע כיצד ייראה עתידו של מיפה הכח.

    מיהו מוסמך לערוך ייפוי כח מתמשך?

    קבע המחוקק כתנאי ראשון כי ייפוי כוח מתמשך ייחתם בפני עורך דין מורשה אשר עבר הכשרה מיוחדת מתאימה וייעודית ע”י משרד המשפטים ואשר פרטיו מצויים ברשימה שמפורסמת על ידי משרד המשפטים ושאין לו עניין אישי בייפוי הכוח, רק אז רשאי הוא לערוך יפוי כוח מתמשך .

     כפועל יוצא מכך, בחירת עורך דין לדיני משפחה חייבת להיעשות בהתאם לתחום הרלוונטי לגביו אתם נזקקים לליווי משפטי ובהתאם להתמחות המקצועית העומדת לרשות עורך הדין בתחום זה.

    עורך דין צבי אמיתי מומחה לענייני משפחה המתמחה בתחום הצוואות והירושות ויעמיד לרשותכם את מירב הניסיון והידע המשפטי העומד לרשותו בתחום, ידע אשר נרכש בניסיון רב ויערוך וינסח בעבורכם צוואה ערוכה כהלכה וכדין על פי חוק הירושה באופן הברור ביותר שלא תינתן לפרשנויות ושתשקף את רצונכם כפי שרציתם בחייכם ואף מוסמך הוא לערוך בעבורכם יפוי כח מתמשך.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן