ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עריכת הסכם ממון

    עריכת הסכם ממון ע"י עורך דין צבי אמיתי

    זוגיות טובה ויציבה נשענת על אהבה, אבל גם האהבה הגדולה ביותר היא רק מרכיב אחד מתוך שורת מרכיבים במתכון. יש גם מחויבות הדדית, בדרך כלל גם ערכים קרובים ושאיפות דומות, וגם מרכיב כלכלי. חיים משותפים שקולים לניהול עסק, לעיתים קטן ולעיתים בקנה מידה רחב יותר, ואי אפשר להתעלם מכך. עריכת הסכם ממון מאפשרת להסדיר את הסוגיות השונות בפן הכלכלי, ולכן גם משחררת את בני הזוג לעסוק בהיבטים הרומנטיים. עו"ד צבי אמיתי הוא מומחה לדיני משפחה ובפרט צבר ניסיון רב בעריכת הסכמי ממון, כולל לידועים בציבור.

    היתרונות של עריכת הסכם ממון

    • שקיפות – הסכם ממון שם למעשה על השולחן את כל הנושאים הכספיים, שבין אם תרצו ובין אם לאו, הם מהווים חלק בלתי נפרד מכל מערכת יחסים זוגית. השקיפות תורמת בסופו של דבר לחיזוק הזוגיות מפני שאין אינטרסים נסתרים וגם לא רגשות שלא קיבלו מענה.
    • שקט נפשי – חשוב לזכור שגם אהבה גדולה מאוד עלולה לדעוך, וגם זוגיות מוצלחת עלולה לעלות על שרטון. עריכת הסכם שממפה את כל הנכסים והאינטרסים ומבהיר בדיוק מה יעלה בגורלם בכל תרחיש מעניקה שקט נפשי אמיתי.
    • מניעת קונפליקטים עתידיים והליכים משפטיים יקרים – כשיש הסכם ממון, גם במקרה של פרידה וגם אם היא לא תיעשה ברוח טובה, אין סכנה להליך משפטי. בהקשר זה כדאי לקחת בחשבון את התמשכות ההליכים המשפטיים בישראל ולכן גם את העלות הגבוהה שלהם (כספית ונפשית) – כשלעומת זאת הסכם ממון מנוסח בקפידה מבהיר בדיוק את חלוקת הנכסים וגם נושאים נוספים ולכן חוסך לכם הליכים משפטיים יקרים.

    מקסימום תשומת לב לכל פרט וניסוח מוקפד במיוחד

    עריכת הסכם ממון מחייבת תשומת לב מרבית לכל פרט ולכל סוגיה, גם ביחס לנכסים הקיימים וגם ביחס לנכסים עתידיים שיהיו ברשות כל אחד מבני הזוג בכל נקודת זמן. דגש נוסף הוא ניסוח מוקפד במיוחד, כזה שלא משאיר מקום לספקות או לאי הבנות, כך שבמידת הצורך ההסכם יבטיח את כל האינטרסים המהותיים שלכם. הניסיון הרב של עו"ד צבי אמיתי מתורגם הן לאותה תשומת לב הכרחית והן לניסוחים מדויקים, ובנוסף מתאפיין השירות בקשב מלא לכל לקוח.

    עריכת הסכם ממון

    מה הוא הסכם ממון?

    לצד הפן הרגשי והרומנטי של קשר הנישואין, ישנו גם הפן הכלכלי, ועל אף שהנישואין הינו קשר רומנטי ושותפות לחיים, אך מאחר וקשר זה טומן בחובו את הפן הכלכלי, הסכם זה מסדיר את חלוקת הרכוש באופן עתידי במצב בו הצדדים באם יחליטו להתגרש, הכיצד יחולק ביניהם הרכוש.

    הצורך בהסכם זה , הינו בעקבות חוק יחסי ממון הקובע חלוקה שווה בעת פרידת בני הזוג, ומשכך אם הצדדים רוצים לקבוע כי יחול הסדר שונה מהקבוע בחוק בעת חלוקה עתידית לגבי רכוש, ירושות , מתנות וכו’ במידה והתגרשו עליהם לחתום על הסכם יחסי ממון המגדיר מה חלקו של כל אחד מבני הזוג לעת פרידתם ובכך לתת מענה לכל תרחיש עתידי.

    לעיתים קרובות אנשים מן הישוב יחשבו כי הסכם זה הינו טומן בחובו חוסר אימון בין הצדדים, אך מניסיון החיים הרי שהסכם זה נועד לתת תחושה של ביטחון בין הצדדים כאשר על הסכם זה שני הצדדים חותמים בעודם חיים הם בהרמוניה ושני הצדדים יודעים מבעוד מועד את חלוקת הרכוש בעת פרידה, ומשכך הצדדים נהנים מראש שקט נטול אינטרסים צדדים.

    עריכת הסכם ממון

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן