ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסכמי גירושין

    הסכם גירושין

    לאחר שנפלה החלטתכם להתגרש וגיבשתם את דעתכם כי חיי הזוגיות בינכם מוצו וכי פניכם להתגרש, מומלץ לערוך הסכם גירושין בו אתם מעלים את כל הנושאים שאינם עולים במחלוקת ואף את אלו שעלו במחלוקת ובסופם הגעתם להסכמות בינכם.

    הסכם גירושין בהסכמה הינו הדרך המועילה ביותר כדי להימנע מכל מיני חילוקי דעות עתידיות שצפויות ושאינם צפויות לצוץ בהמשך.

    חשוב לציין כי הסכם גירושין אמור להעניק לכם שקט עתידי כאשר אתם יודעים שבכל הדברים בסופו של דבר הגעתם להסכמות והועלו דברים אלו בהסכם הגירושין, שלו משמעות גדולה ביותר לעתידכם ולפתיחת חיים חדשים.

    לאחר שחתמתם על ההסכם, על עו”ד שערך את ההסכם להגישו לבית המשפט או בית הדין הרבני המוסמך כדי לתת עליו אישור ותוקף של פסק דין.

    מומלץ מאוד כי מי שיערוך את ההסכם הינו עורך דין לענייני משפחה המתמחה בעריכת הסכמים מעין אלו לאור ניסיון שצבר הוא עם הזמן.

    על ההסכם להיות כל אחד מותאם לפי צרכיו, ואין כל הסכם דומה למשנהו, אך לרוב על הסכמי הגירושין מומלץ לעלות את מכלול הנושאים והדברים המשותפים אשר היו במהלך הנישואין בין בני הזוג כגון חלוקת הרכוש, משמורת הילדים, הסדרי ראייה, אפוטרופסות, מזונות, מדור, איזון משאבים וכו’.

    כ”כ חשוב כי יש לדאוג שההסכם יהיה ברור מאוד ככל האפשר גם למקרים עתידים בלתי ניצפים כך שלא הינתן הסכם זה לפרשנויות כאלו ואחרות על ידי מי מהצדדים שלא התכוונו לכך.

    עו”ד צבי אמיתי , הינו מתמחה בדיני משפחה ובעל ניסיון עשיר בניסוח הסכמים מעין אלו , יוכל לייצר בעבורכם את ההסכם האידיאלי ביותר המכיל את כל הפרטים החשובים הנראים לכם בעין ואלו שפחות , ועל פי הצרכים שלכם ובכך תוכלו לקנות שקט נפשי .

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן