ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    גירושין

    הנישואין, הינם קשר המחבר בין ביני זוג בכל רבדי החיים נפשי, גופני, כלכלי, ועוד.

    כאשר מגלים הצדדים כי נישואיהם אינם צולחים כפי שציפו, וחיי הנישואין שלהם עלו הם על סרטון, מתחיל מי מהצדדים לפעול באמוציות של נקם או מפני החשש של הבלתי נודע.

    חשוב לדעת! ניתן לעבור את ההליך שנראה כה קשה גם בצורה טובה, דבר שלעצמו מומלץ ביותר כאשר הדברים נעשים בהסכמה, תוך הסכם, בדרכי נועם, ובגישור מוצלח ניתן אכן לצלוח זאת!

    הליך שמסתיים בהסכמה תמיד יהיה מומלץ ומבורך יותר, בכך אף תחסכו את העליות הכספיות שיכולות להיווצר לכם מההליכים המשפטיים, לחסוך אנרגיה ולשמור על בריאותכם ושלוותכם, ואף תחסכו את זמנכם היקר ולקנות שקט ורוגע נפשי דווקא בזמן זה שבו אתם הכי זקוקים לו.

    במידה כי ההליך אינו צולח בדרכי נועם ובגישור כאשר מי מהצדדים מנסה לנקום ולנטור, או שפשוט אינו מוכן להתפשר במאומה ואין עם מי לעשות גישור בצד השני, וכל אחד מסיבותיו הוא, חשוב ומומלץ להתייעץ במקרים אלו עם עורך דין המתמחה בענייני משפחה כדי שזה ינחה ויסייע לכם לכל אורך ההליך המשפטי ועוד מתחילתו, כדי שתוכלו לצלוח זאת במהירות ובקלות האפשרית ובנסיבות כל אחד ועניינו הוא.

    מספר כללי זהב חשובים שיוכלו לסייע בידכם בהמשך הליך הגירושין!

    הימנעו מלחשוף את צעדכם  בפני כל אדם / שימרו על חשאיות שהינה הכרחית מאוד / שימו לב לכל שינוי חריג בהתנהגות הצד השני / הימנעו ממקומות ושיחות בהם ניתן להקליט או לתעד אתכם ולהשתמש בהם כנגדם / דאגו לעו”ד בתחום דיני המשפחה שילווה אתכם מתחילת הדרך באסטרטגיה התואמת לצרכיכם / שימורו על ראיות , כגון מסמכים , הקלטות וצילומים שיסייע לכם בעתיד / תודיעו לבנק בו מתנהל חשבונכם על פרדתכם כדי לעצור על לעצור תנועות חריגות במעמד צד אחד / במידה והצד השני הולכים להגיש כנגדכם תביעה כדאי להקדים לפנות לעו”ד שידאג להקדים ולפתוח את ההליך בערכאה שדווקא יכולה להטיב עמכם / הימנעו מעצות מבני משפחה וחברים שאינם בעלי ניסיון / שימרו על חפצים אישיים והיקרים מהעלמות ותחסכו עגמת נפש / מומלץ לערוך צוואה או לשנות את הצוואה הקודמת במידה ויש כזאת / אל תערבו את ילדיכם בנעשה ואל תביעו עמדות שליליות על הצד השני כדי למנוע טלטלות נוספות לילדיכם.

    עורך דין צבי אמיתי מתמחה בדיני משפחה על כל רבדיה , תוך הכרה במתן יחס אישי לכל אחד ואחת, ובנתינת מענה מידי לכל בעיה ופנייה באופן מידי.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן