ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לענייני משפחה בתל אביב

    תל אביב היא עיר דינמית להפליא שלא מפסיקה להשתנות. המגמה הזו מאפיינת גם את תחום המשפחה, וכך למשל ניתן לראות בעיר העברית הראשונה מודלים חדשים של משפחות (ובפרט על בסיס הורות משותפת). בנוסף, כמו בכל מקום, לאינטראקציות משפחתיות יש השפעה ניכרת על חיי היומיום, גם פרקטית וגם כספית, ולכן ישנם גם שלל מצבים שבהם נדרשים שירותיו של עורך דין לענייני משפחה בתל אביב. עו"ד צבי אמיתי הוא מומחה עתיר ניסיון בתחום ספציפי זה.

    איך עורך דין לענייני משפחה בתל אביב עוזר ללקוחותיו?

    • ייעוץ מקצועי – הידע המקצועי הייחודי שיש לעו"ד מנוסה בכל נושא הקשור לדיני משפחה – גירושין, צוואות, פירוק שיתוף, כתובה, ידועים בציבור ועוד ועוד – הוא בסיס לקבלת החלטות מיטבית בשורה ארוכה של מקרים.
    • הימנעות מטעויות שעלולות לעלות ביוקר – התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה בתל אביב ובכלל מונעת טעויות קשות, ובפרט במצבים רגישים כמו סכסוך גירושין קשה, עריכת צוואה או תביעת אבהות.
    • הסכמים מנוסחים בקפידה – הסכם ממון, הסכם הורות משותפת, הסכם גירושין ועוד.
    • גישור – סכסוכים בתוך המשפחה גובים מחיר יקר מכל הבחינות, לרבות בהיבט הרגשי. הליך גישור בהובלת עורך דין מיומן חוסך זמן יקר ועוגמת נפש מרובה, מונע מהמצב להסלים ומייצר פתרונות לטובת כל הצדדים המעורבים בעניין.
    • ייצוג בערכאות שיפוטיות שונות – הן בתי דין לענייני משפחה והן בתי דין רבניים, וכן התנהלות מול גופים רלוונטיים נוספים (למשל, האפוטרופוס הראשי, רשם הירושות ועוד).

    התייחסות מעמיקה לכל פרט ומקסימום רגישות

    עורך דין לענייני משפחה נזקק לשתי איכויות עיקריות, מעבר לבקיאות בכל הנוגע לחוקים רלוונטיים ופסיקות עדכניות: ראשית, התייחסות מעמיקה לכל פרט ויסודיות; ושנית, רגישות רבה – שכן הטיפול במקרים השונים הקשורים למשפחה אף פעם אינם טכניים בלבד אלא תמיד מעורבים בהם גם רגשות ואפילו עזים. עו"ד צבי אמיתי, שכבר צבר ניסיון מגוון מאוד תוך הושטת עזרה בשורה ארוכה של נושאים, מתנהל מתוך מחויבות מוחלטת לכל לקוח וכל לקוחה – ולכן גם מקפיד על מקסימום תשומת לב לכל פרט ומקסימום תשומת לב לאדם שמולו ואשר זקוק לעזרתו.

    עורך דין לענייני משפחה בתל אביב

    עורך דין לענייני משפחה במרכז

    משפחה היא מקור לנחת, אבל באותה מידה היא עלולה להפוך גם למוקד לקונפליקטים וסכסוכים. בחלק מהמקרים המאבק הוא סביב כסף, ויש גם מצבים שבהם סוגיות אחרות עולות על הפרק, מערערות את היחסים במשפחה ונפתרות רק בעזרת ערכאות שיפוטיות רלוונטיות. בהתאם עורך דין לענייני משפחה במרכז הוא איש מקצוע מבוקש שמטפל בשורה ארוכה של נושאים. עו"ד צבי אמיתי עושה זאת על סמך ניסיון של שנים רבות ותוך הקפדה על יחס אישי לכל לקוח ולקוחה.

    הנושאים שבהם מטפל עורך דין לענייני משפחה במרכז

    • גירושין – הליך גירושין שמוביל עורך דין מיומן גם מתנהל באופן יעיל וגם שומר על כל האינטרסים החשובים. בדרך זו מתאפשרת יציאה לדרך חדשה בזמן קצר ובתנאים אידיאליים.
    • צוואות – עו"ד לענייני משפחה מסייע בעריכת צוואות שישקפו באופן מדויק את רצונו של האדם ושלא ניתן יהיה לפסול אותן. במקרים אחרים העזרה של עורך הדין תבוא לידי ביטוי בהגשת התנגדות מנומקת לקיום צוואה, או לחילופין בהגנה על צוואה כך שימומש רצונו האמיתי של הנפטר.
    • הורות משותפת – עריכת הסכמים ברורים שמסדירים את כל הסוגיות האפשריות גם במהלך ההיריון וכמובן לאורך הגידול של הילד או הילדה.
    • הסכמי ממון – טיפול רגיש על בסיס קשב מלא לשני בני הזוג, כך שייחתם הסכם ממון שמבטיח את האינטרסים של שניהם ובעיקר מבטיח את המשך מערכת היחסים על בסיס שקיפות מוחלטת.
    • בדיקות אבהות – סוגיה רגישה נוספת שבה ישנם סימני שאלה סביב האבהות של אדם, ועשויים להתקיים הליכים משפטיים שונים.
      סוף מעשה במחשבה תחילה

    עורך דין לענייני משפחה במרכז ששואף לספק תועלת אמיתית למי שפונה אליו נדרש להתנהל על-פי הכלל 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. זהו המוטו של עו"ד צבי אמיתי, שכבר סייע לנשים ולגברים רבים בכל הנושאים הקשורים לדיני משפחה. בזכות הניסיון הרב מתבסס השירות גם על ההיכרות עם בתי הדין לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים, וכן על קשב רגיש לכל לקוח ולקוחה. עו"ד אמיתי אמון גם על הובלת הליכי גישור שחוסכים זמן יקר וטרחה מרובה, ומאפשרים לייצר מצבי Win-Win לטובת כל הצדדים המעורבים בעניין.

    עורך דין לענייני משפחה במרכז

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן