ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בקשה לצו הגנה

    הרחקת אדם מביתו ומבני משפחתו היא מהלך חריג, אולם החוק מקנה לבית המשפט את הסמכות לעשות זאת אם הנסיבות מצדיקות ולמעשה מחייבות נקיטת צעד דרסטי. הדרך לכך היא הגשת בקשה לצו הגנה, וחשוב מאוד לעשות זאת בעזרת עורך דין שצבר ניסיון בנושא ספציפי זה. עו"ד צבי אמיתי אמון על הושטת עזרה מידית למי שנמצאים בסכנה מוחשית.

    בקשה לצו הגנה – מידע חשוב

    • הוראות צו הגנה – צווי הגנה עשויים לכלול איסורים שונים על הגורם המאיים, ובהם מניעת כניסה לדירת הגורם המאוים ואפילו חובת שמירת מרחק מינימלי מהמקום. איסור נוסף הוא על הטרדת בני המשפחה בכל דרך שהיא ובכל מקום. יתכן גם איסור נשיאת נשק.
    • נסיבות – צו הגנה מוצא במקרים שבהם התבצע מעשה אלימות בתוך המשפחה, לרבות עבירת מין או כליאה. גם כשקיים חשש סביר להתנהגות אלימה שמסכנת את בני המשפחה יוציא בית המשפט צו מתאים.
    • צמידות למעשה אלימות – מומלץ להגיש את הבקשה לקבלת צו ההגנה בסמוך ככל האפשר למועד התרחשותו של מקרה אלימות, ובתוך מספר ימים לכל היותר.
    • מידיות – עקב הצורך בהגנה על חיי הגורם המאוים, ניתן לקבל צו הגנה גם במעמד צד אחד בלבד. יחד עם זאת תוך 7 ימים יתקיים דיון שבו ישתתף גם הצד המאיים.
    • תוקף – צווי הגנה ניתנים לפרק זמן של עד 3 חודשים, ולאחר מכן ניתן להאריך לעוד 3 חודשים. צו לפרק זמן ארוך מחצי שנה ניתן רק במקרים חריגים.

    זמינות גבוהה, מקצועיות ונחישות

    עו"ד צבי אמיתי אמון כאמור על הגשת בקשה לצו הגנה כשישנו איום אמיתי. בנוסף הוא צבר ניסיון רחב היקף בעזרה גם למי שהוצא נגדו צו הגנה למרות שלא התנהל באלימות, וחשוב להדגיש כי למרבה הצער ישנם גם מקרים כאלה. בכל מקרה מספק עו"ד אמיתי ייעוץ וייצוג בבית המשפט מתוך מחויבות מוחלטת ללקוח או ללקוחה, ועל בסיס ניסיון של שנים רבות. התחייבות נוספת היא לזמינות מרבית, הנדרשת במקרים מסוג זה.

    בקשה לצו הגנה

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן